Aloita uusi keskustelu

Miksi Lidlissä ei saa hyvää ja kohteliasta asiakaspalvelua.

Aloittaja: Alpo47 Muut 5.8.2013 13:34

Haluan tuoda tänne juttutupaan mielipiteeni Lidli kaupasta. Ensiksi haluan kehua lidliä ennen kuin haukun. LIdli on hyvä kauppa, joka on suomeen erittäin tervetullut, sillä se tervehdyttää suomalaista kilpailua ja pienyrityksiä.

Minusta Lidlissä ei saa laadukasta palvelua. En tiedä johtuuko se siitä, että siellä on liian nuoria työntekijöitä, joilla ei ole suurilta osin minkään näköisiä käytöstapoja.
Siellä ei sanota kiitos, näkemiin tai olkaa hyvä. Lidlissä ei tervehditä ollenkaan.
En tiedä johtuuko se nimenomaan siitä että siellä on nuoria töissä? toivottavasti ei sillä kyllä nuoretkin osaavat olla fiksuja ja hyviä asiakaspalveljoita.

LIdlissä työntekijät näyttävät enemmän "rokki tähdiltä" kuin fiksuilta ja helposti lähetyttäviltä ihmisiltä.

Toivonkin että joku Lidliläinen lukee tämän jutun ja miettii onko parannettavaa. MInä käyn lidlissä halvan maidon takia, mutta ei ole mukava kun aina joutuu totemaan että siellä ei todellaan osata perustaitoja. Kassoillakin vain heittelevät tavaroita. Ihan kuin jossain ralli kilpialuissa jossa halutaan rikkoa nopeus ennäyksiä. Ei minusta tätä voi selittää halvoilla hinnoilla, sillä käytöstavat ovat muutenkin maksuttomia.
Mitä mieltä arvon muut lukijat ovat. Onko Lidli sellainen kuin kuvailin?

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Näytetään 1 - 20 / 215 viestiä

Mutta lidlissä ei lässytetä,oletko omistaja niin kuin Prismassa,ärsyttävän ylimielistä.Herrat on lyönyt sanat suuhun kassa henkilöille,pakosta joutuvat ylimielisesti mielistelemään asiakkaita,minulle riittää normaali hyvä palvelu,eikä tarvitse mielistellä.Lidlissä on normaalia hyvää palvelua,ilman omistaja asiakas höpötyksiä.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kyllä kauppojen kassojen pitäisi muistuttaa enemmän gospelmuusikoita kuin mitään rokkitähtiä.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.
Mainos. Keskustelu jatkuu alapuolella.

Normaalit hei, kiitti ja heippa olisi paikallaan, eikä varmaan liikaa vaadittu.
Tai pitemmän kaavan mukaan päivää, kiitos ja näkemiin.
Tämän verran kassan kuuluu asiakasta huomioida,joka ketjussa!

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Käypä Kuusamon lidlissä. Hyvää ja ystävällistä palvelua.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Mikään kauppa ei myy kaikkea tarvitsemaani siihen hintaan, jonka olen halukas maksamaan, tuskinpa kaikkea yleensäkään myy. Lidlissä kuitenkin käyn säännöllisesti, melko useinkin, vaikka se ei ole lähin kauppa. Palveluun olen tyytyväinen kassojen toiminta mukaanlukien. Tavaravalikoimakin on hyvä, on paljon laadukasta, mieluista tavaraa, usein ihan kohtuulliseen hintaan.

Jos jostakin on huomauttamista, sekin hoituu kätevästi netin avulla. Voi vaikka esittää toivomuksen jostakin tuotteesta, tai kommentoida laatua tai palvelua. Kaikki hoituu sivistyneesti.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Parasta on Lidlissä, että siellä asioint on nopeaa, ei tarvii hiippaili satoja metrejä isojen markettien käytäviä. Palvelu on aina ollut asiallista.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Maksavia asiakkaita lidl -takaosassa ostoksilla.....lidl -kuulutus kertoilee, että kassa 4 sulkeutuu. Parin minuutin päästä kassoilla taas piitkät jonot, kolmen minuutin päästä lidl -kuulutus kertoilee, että kassa neljä avataan....kaksi minuuttia ja lidl -kuulutus kertoilee, että kassa neljä aukeaa.....minuutin kuluttua kassahenkilö kiiruhtaa ....jostain kustannuspaikalle nro neljä.

Tätä kun tapahtuu tunnettain niin......onkohan jotain jo pahasti vialla. Luulisi henkilöstöä v.......ttavan. Pakkohan lidl -suurten johtajien on tietää tämä naurettavuus joka vaan jatkuu ja jatkuu vuodesta toiseen. Saksassa voinee toimia muttei toimi Suomessa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Olen aina saanut erittäin hyvää ja asiallista palvelua ja kohtelua Lidlistä. Jos menet sinne kiukettelemaan niin tod. näk. juuri Sinua katsellaan vähän vinosti eikä Sinua kuitenkaan aleta erityisesti nuoleskelemaan vaikka sitä toivoisitkin...

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Ainakin Haapalehdon Lidlissä on kiva henkilökunta ja kassojen kohteliaisuus huippua. Jos kysyy jostain tavarasta, niin viedään heti oikealle hyllylle. Minulta tulee ainakin kiitokset!

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Lueppa aloittaja otsikko Kiitos lidl Suomi kohta 4000 viestiä. Sanotko itse iloisesti hei kun menet kassalle vai näytätkö nyrpeää naamaa.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Minuakin potkittiin perseelle, Rismassa tuli luuvitosesta. Onko Alpo nyt ihan tosissaan? Vasta kehuit Lidlin maasta taivaaseen.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Kovin on keskinkertaista palvelua. Kassoilla usein nuoria miehia eikä mitään tyttöjä.
Hinnat eivät juurikaan ole prismaa halvempia, tarjoustavarat usein loppu. Enpä niin kauheasti ketjua kehuisi.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

En ole havainnut, että tarjoustuote olisi loppunut. Päinvastoin, tarjoustavaraa on ollut myynnissä tarjousajan jälkeen päiväkausia.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti

Joskus loppuu, joskus riittää alkuperäistä ilmoitusta kauemmin. Lidl ei palkkaa alaikäisiä, tyttöjä ja poikia saat etsiä muualta. Ja lähes koko putiikkihenkilökunta tekee kaikkia töitä putiikissa, joskus kassalla on mies, joskus nainen.

Vastaa Ilmoita asiaton viesti